8 november 2009

Farsdag, Dansskola, köpa vinterjacka, söndagsdejt....

Måste bara börja med att säga att jag e så förbannat trött på denna j...a köphysterin så fort det e nåt att fira, faan det hinner knappt vara över innan man ska köpa nästa grej till det som ska firas, nu låter jag himla bitter, det må hända att jag e det til vissa grejer men det e inte det jag menar utan det e klart att jag också vill fira saker jag tycker det e super mysigt, men det e tråkigt att allt ska mätas i saker, aja what ever. Jag själv kan ju inte direkt påsta att jag har haft nån riktig pappa , men jag brukar ändå gratta mammas gubbe. Johan jobbade på morgonen när vi vaknade så han fick trisslotter och kramar igår, men jag ska baka nåt till honom innan jag går iväg till Jessan som jag gör varje söndag, det e våran mysdag utan barn och gubbar. Jag sitter just nu på dansskolan och väntar på Julia, sen ska jag till backaplan och kolla jacka till mig. Åh jag måste bara berätta att jag fick svar från csn i fredags efter att ha lämnat min ansökan på nätet dagen innan så det tog bara en dag så fick jag besked, åh gissa om jag blev glad när jag såg att jag fick det högre bidraget, med tanke på att jag inte ska ta lån så va det ju väldigt skönt att få det högre bidraget. Va bara tvungen attlägga in bilden på Noah & Celine när dom pussades, det e riktig kärlek. Puss så länge alla fina där ute..

1 kommentar: