8 november 2009

Min fina jessan och fancy lancy


Idag känner jag mig så jävla bitter, och det e så förbannat jobbigt att känna så, men som sagt det e ju så, alla har ju dagar då man känner att allt e åt helvete, kom inte och säg nåt annat får då ljuger du. Jag misstänker att min kära man har halsfluss igen, så jag ska ringa våran läkare i morgonbitti så hoppas jag att han får komma till han i morgon. Men jag skrattar i allafall åt filmen som går på tv3 nu och så kom polly, den e ju så rolig. Jag tror att jag e bitter idag för att jag inte har träffat min älskade Jessica på några dagar, vi skulle ju ses idag men eftersom att johan e sjuk så gick det inte. Nu ska jag röka en cigg och ringa Jessica, så gonatt alla fina där ute.

1 kommentar:

  1. Hej Lena.
    Nu har jag lyckats ta mig hit med. Kul att se ett bekant ansikte. Många fina bloggar här.

    Ha en bra dag:-)

    Emmy

    SvaraRadera