10 november 2009

Min älskade Ängel

Jag önskar verkligen att jag kunde ha mina vingar runt dig och dina syskonen hela dygnets timmar och skydda er från all ondska som finns här i världen, men tyvär så går det ju inte. Jag e så ledsen/arg över det som hände dig idag, det ska man inte behövas utsättas för, oki det va fel utav dig att smita ner till torget för du har ingenting där att göra, men ibland så gör man ju inte alltid det som e rätt, Sen att dom Jävla asen rent ut sagt gick på dig så det e fruktansvärt, man ska inte hota nån till livet så och framför allt inte nån som inte sagt ett jävlaste ord, jag vet inte riktigt hur jag ska skriva, jag känner bara sån förtvivlan att du utsattes för detta min älskade ängel. Jag ger mitt liv för er, jag går genom eld för er, jag utsätter mig för precis vad som helst bara mina barn slipper. Jag va sexton år när jag blev med barn med mitt första barn, idag e jag tjugosju och fyra barnsmamma e otroligt lycklig över att ha fått så fina barn. John,Liam,Julia och Celine jag e så stolt över att vara eran mamma, jag älskar er så mycket. Jag lovar att jag ska skärpa mig och gå upp i tid på morgonen så att vi slipper stressa haahahahahah. Det blev ett litet snurrflumm inlägg, hela huvudet snurrar utav tankar. Sarah om du läser detta så vill jag att du ska veta att jag saknar dig så mycket, jag skulle verkligen vilja krama om dig nu, älskar dig för alltid din Lena




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar